Tekst ETR
Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Malborku.
Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Malborku w skrócie PZON znajduje się przy ulicy Armii Krajowej 70 w Malborku.
Do budynku można wejść od ulicy Armii Krajowej 70. To główne wejście do budynku – to wejście jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.
Drugie wejście jest z lewej strony budynku, także dostosowane dla wyżej wskazanych osób.
Miejsca parkingowe.
Przed wejściem głównym są dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Jak trafić do sekretariatu?
Wejdź do budynku wejściem głównym. Gdy wejdziesz idź prosto do korytarza po prawej stronie, skręć. Idź prosto do drugich drzwi po prawej stronie.
Toalety dla osób niepełnosprawnych.
Specjalna toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia głównego, kilka metrów za schodami prowadzącymi na piętro.
Kontakt z pracownikami PZON.
PZON jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15:00
Czym zajmuje się PZON?
W PZON można złożyć wniosek o:
- wydanie orzeczenia o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, o wskazaniach do ulg i uprawnień;
- wydanie karty parkingowej;
- wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej.
Żeby załatwić sprawy w PZON osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
- napisać pismo i wysłać je na adres: Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Malborku ul. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork;
- przynieść pismo do sekretariatu PZON. Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty;
- napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl
ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć internet i konto w ePUAP;
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: orzecznictwo1@poczta.onet.pl;
- zadzwonić pod numer 55 247 26 96
- przyjść do PZON i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy.
Wszystkie informacje o PZON można znaleźć na stronie internetowej: bip.pzon.malbork.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ryszard Ślązak Data wytworzenia:
30 wrz 2021
Osoba dodająca informacje
Jolanta Banaszewska Data publikacji:
30 wrz 2021, godz. 11:44
Osoba aktualizująca informacje
Jolanta Banaszewska Data aktualizacji:
30 wrz 2021, godz. 11:44